FAQ vragen & antwoorden

word suikerspin en popcorn vers bereid ?

ja al onze popcorn en suikerspin producten worden op bestelling vers bereid .

ik wil bestellen maar heb pas over enkele weken nodig ?

u kunt u bestelling ten alle tijden plaatsen en in de omschrijving veld tijdens het bestel proces u gewenste leverdatum doorgeven ,

voorbeeld ? : bestel op 11 jan en heeft het pas 11 feb nodig .

Kan ik een Cadeaubon bij jullie kopen?

Dit is mogelijk in de varianten 5 / 10 / 15 / 20 / 25 euro.

kan ik mijn bestelling nog aanpassen ?

ja dit is mogelijk indien u binnen 24 uur na plaatsing dit aan ons door geeft per mail : webshop@hendriks-amusements.nl

Hoe ben ik zeker dat jullie mijn bestelling goed hebben ontvangen?

Als je bestelling correct is afgerond dan ontvang je automatisch een orderbevestiging via e-mail.

Het is echter mogelijk dat de orderbevestiging in je spamfolder is terechtgekomen.

Wat met het verzenden van breekbaar snoep materiaal?

Wij zorgen dat alle producten goed beschermd worden door ze in folie te wikkelen en de doos stevig op te vullen. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien je bestelling (en betaling) bij ons wordt ontvangen,

dan proberen we die bestelling de volgende dag nog over te dragen aan de verzender.
Bij verzending krijgt u van ons een bevestiging per mail, met een  tracking code.

Als een bepaald product niet voorradig is nemen we met jou contact op per mail.
In dat geval is er een langere levertermijn mogelijks noodzakelijk.

voor naambedrukte producten staat er standaard levertijd van minimum 5 dagen

ik heb een verkeerd of ik mis een product

Oeps! Er gaat soms wel eens wat mis. Controleer je bestelling altijd. Klopt het niet? Laat het aan ons weten binnen 48 uur. via : webshop@hendriks-amusements.nl met vermelding van u ordernummer

kan ik achteraf betalen ?

het is bij ons niet mogelijk om achteraf te betalen ,

moet ik een account aanmaken?

Nee. We hebben ervoor gekozen dit optioneel te maken. We raden het wel aan. Dit maakt een volgende bestelling een stuk makkelijker en biedt een aantal belangrijke voordelen. Het is mogelijk producten die u in het verleden heeft besteld, snel opnieuw te bestellen via de bestellijst. Deze bestellijst bevat alle producten die u in het verleden heeft besteld. U moet dan wel iedere keer onder hetzelfde account bestellen.

mis jij je favoriete snoep ?

Kan je jouw favoriete snoep niet vinden? Laat het ons weten . we kunnen het voor u bestellen bij groothandel. 

en misschien vind je het dan binnenkort in ons assortiment! Wat is jouw snoep favoriet?

Kan ik zelf mijn geschenk samenstellen?

dit kan zeker ! contacteer ons via email met u wensen : webshop@hendriks-amusements.nl 

Zit er een leverbon met prijzen in de doos?

er word altijd bij u bestelling de pakbon en de factuur van de bestelling bij geleverd ,

Ik wil voor mijn bedrijf bestellen, maar wil op factuur betalen, kan dit?

Stuur ons een mailtje met de gewenste producten en wij doen het nodige.